Asknasig dröm och promenad med voffsi

Hallå!

Idag ska jag då inte göra något överhuvudtaget eller jo, jag ska gå på en lång promenad med Sheila.


image29Lilla älsklingsvovven!

Inatt hade jag världens mest fuckade dröm. När jag vaknade upp var jag panikslagen och stressad for real.
Jag drömde att hela min klass skulle åka iväg med typ ett tåg och jag hade inte fått någon information om tid eller plats. Så jag hoppade på ett tåg och försökte ringa till allihop. Hoppade sedan av tåget och hamnade i något hus där jag träffade på Linn, Erica, Sara, Jessica och Emma. Dom satt typ och fikade. Dom försökte hjälpa mig att få tag på mina klasskompisar och bestämde sig för att hänga med. Vi tog nästa bästa tåg och så fortsatte det. Vi hade roligt på tåget i alla fall! Jag hoppade fram och tillbaka i drömmen hela tiden. En gång hoppade jag på en ultrabuss och hittade inte mitt busskort. Jag var helt nykter men kände mig aspackad och det trodde busschaffisen att jag var också. Hittade tillslut en tjugolapp efter att ha stått där framme i flera hållplatser och gick och satte mig och försökte ringa. Men ingen ville svara. Träffade i alla fall Kriss i bussen, där hon satt några rader framför mig och vinkade och sa "Hey number two". Oh my god, jag höll på att dö av skratt :)

Det var en sjukt dröm, jobbig men ändå rätt najs. Hahaha, och btw våra mentorer i skolan är sjukt dåliga på att ge oss information. Drömmen kan ju faktiskt ha något med det att göra?! :)

På tal om annat, jag fick ju en almanacka från farmor och farfar i julklapp. Där kan man byta ut framsidebilden mot en egen bild eller ett kollage. Jag tror att jag ska fixa med det idag. Och så ska jag självklart tagga inför nyår också.
Det känns som att det kommer att bli NAJS!

Lyssnar idag på Tyler Hilton, underbar ...

Stay focused,
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: emmy

Tyler Hilton är sjukt bra! Lyssna på "When the stars go blue" med Bethany Joy Lenz. Världens vackraste låt typ :)

2007-12-26 @ 21:42:33
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0