Barnvakt, film och shopping

Whazzup?

Panik panik, jag glömde skriva igår. Ouch, det var ju inte alls najs. Jag som hade planerat att skriva every day. Men allting blir inte alltid som man planerat. That's life, guys.
Men jag var barnvakt igår efter skolan så jag skyller på att jag inte hade tid. Malin kom förbi och vi hade det mysigt med film och lots of candy :) Puss på dig!

Sen idag då, jag och Kriss promenerade intill stan för att det var så härligt väder. Jag köpte en klänning och en t-shirt och Krissekorv köpte en tröja. Fikade dessutom på Waynes, dit Erica också kom för att göra upp lite business kanske...

Nu är jag hemma i alla fall och ska väl duscha och käka middag snart. Sen ska jag fixa färdigt allt och åka till Kriss för att sedan åka vidare till Jonathan ikväll med alla andra. Hoppas verkligen att det blir najs ikväll. Vi får väl ta en massa kort och så.

Puss och hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0