Dan före dan före dopparedan

Tja kompis!

Jiho, nu är det inte många dagar kvar till julafton, men det känns som att det har gått alltför snabbt. Det känns som att julafton är en vecka bort, minst. Jag har ingen riktigt julstämning än och jag tror att det beror på att det inte är någon snö utan. Det gör typ seriöst jättemycket.
Lyssnar nu på Måns&Agnes - All I Want For Christmas.
Den är ändå ganska gullig!

I alla fall, jag kan ju berätta om gårdagen. Jag, Malin, Idah och Elin käkade asgod middag på Balder som på tal om det har byggt om. Det var mycket finare nu än innan. Efter det åkte vi med 8:ans buss till Ersboda hem till Malin där vi körde dansmatta och spelade spelet "Med Andra Ord". Det är nästan pinsamt hur mycket fel man förklarar och gissar. Men det är ju roligt så då får det vara... Vi käkade sjukt mycket godis så att vi nästan fick ont i magen men det är sådant som man får ta ibland.

Efter vi varit hos Malin gick jag från stan hem till Kriss och jag verkligen skyndade mig för att även hinna vara med dom underbara tjejerna som var där under kvällen. Speciellt ville jag höra Aster spela gitarr. Påväg dit höll jag smskontakt med Sara som nu också har gratis sms, jippi! Alla får passa sig, för att jag kommer att skicka konstiga sms because I love it. Kriss uppskattar det i alla fall. Det vet jag :)
Men jag hann hem till Korven i tid där Jessica, Erica, Linn, Aster, Sara och Kriss satt och kollade på Love Actually, vilken är en mysig julfilm. Efter ett tag tog vi en paus ifrån filmen och så fick Aster visa sina supertalanger. Hon spelade sin egna låt "You Sang To Me" som hon även spelade på julavslutningen i torsdags på skolan. Jag älskar låten, den är så fin! Alla satt tysta och bara njöt av hela alltet. TACK! :)
Vi såg sedan klart filmen och lite sådant. Sedan gick jag och Korven och la oss. Vi var verkligen aströtta. Eller ja, jag i alla fall.

image28










Aster
:)

Nu sitter jag här och väntar på middag. Tror att det blir lax och potatis. Ikväll ska jag bara vara hemma med familjen och ta det lugnt. Det känns som att det var ett tag sedan sist. Men det är Peter och Tobias fel, för att dom är så jobbiga. Egentligen förtjänar dom inte några julklappar i år, men dom får det i alla fall...

Good bye number two!
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

all i want for christmas is you tralala

2007-12-22 @ 23:50:33
URL: http://linnslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0