Dan före dopparedan

Tjolahopp!

Jag sitter hemma hos faster nu och ska baka med småkusinerna. Lyssnar på lite julmusik. Strålande stjärna la la laa.
Ikväll ska vi samlas, jag, Sara och Kriss. Vi ska säkert fika, mysa och byta julklappar. Det kommer att bli roligt och mysigt, mest mysigt! På tal om julklappar, jag funderar. Är man en bättre vän om man köper något dyrt istället för om man köper något som verkligen passar men som är billigare. Är priset ett mått på snällhet? Bara en fråga. Jag och Kriss diskuterade det igår.

Snart så ska vi baka, men jag tänkte ju att det skulle bli julgodis med mera. Eftersom det är juletider så var det pretty obvious enligt mig, men Emma vill baka kladdkaka. Det fungerar väl också, hahaha. Jag känner mig lite seg och tråkig idag. Har inget roligt att skriva heller, märker jag. Måste nog ta och skicka lite knasiga sms till vännerna. Jag vet att ni uppskattar det innerst inne.

UPDATE
I'm in love, lyssnar på Paolo Nutini all day long.

image28

Jul jul strålande jul,
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: ewelinakarlsson=)

ha en bra dag,
god jul=)

2007-12-23 @ 13:16:27
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se
Postat av: sara

jag uppskattar dom mycket :D ses ikväll my friend

2007-12-23 @ 15:22:15
Postat av: ewelinakarlsson=)

åwh , ja det gjorde jag då;)
daim&gräddkola :]

2007-12-23 @ 17:27:00
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se
Postat av: emmy

Det ska vara personligt, och då spelar det ingen roll vad det kostar! Tycker iallafall jag :) Man blir ju gladare för en julklapp som verkligen passar eller som man verkligen vill ha, än något jättedyrt som man kanske inte använder/uppskattar lika mycket :)

God Jul! Kramar!

2007-12-23 @ 22:08:26
URL: http://em1ly.blogg.se
Postat av: Anonym

Alltså angående julklapparna, det ska vara personligt så det är det som är viktigast. Men om du köper en dyr personligpresent tycker jag att det är "finare" än om man köper någon personligt på typ maxi höhö. Men hur som helst....GOD JUL på dig lillskrutt

2007-12-24 @ 09:33:04
URL: http://linnslife.blogg.se
Postat av: Emma

jag vet vem som skrev det sista inlägget ;)

2007-12-24 @ 14:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0