För jag är lycklig, jag är lycklig

Tja la laa!

Jupps, om jag börjar med att skriva det negativa med dagen. Morritz hann rätta matteproven och jag fick IG. Det känns verkligen hur pissigt som helst. Mitt första IG ever ever. Nej, fyfan för matematik. Det är seriöst ingenting att ha. Sedan om rättskunskapsprovet. Vår lärare hade missberäknat provtiden och gjort ett prov som tog sjukt lång tid så det var typ inte ens hälften som hann klart hela provet. Jag har ingen aning om hur det gick men strunt samma. Jag gjorde i alla fall en segerdans efteråt bara för att visa världen hur lycklig jag var att det är slut med plugg, för ett litet tag. Alla beundrade mina snygga moves!

Då till det positiva. Vi såg klart "Shakespeare In Love" och den var verkligen fett bra. Måste se den igen någon gång snart! Efter det så hade vi lunch. Käkade potatis, köttbullar och prinskorv. Om det sistnämnda så skänkte jag en tanke till Kriss aka Korven :) Sedan så började vi tagga inför friskvårdskampen som skulle börja kl. 13.00. Det var en massa olika grenar ex. flest poäng på dansmatta. Alla friskvårdsklasser körde mot varandra. Det var många som satsade på Bästa utklädnad, men vi satsade på VINST. Och thank god, det lyckades också. Alltså vi bara ägde ut, knäckte och totalt körde över alla andra klasser. Vann en pokal, två Paradis-askar och en massa annat godis. Så nästa år gäller det att försvara det vi kämpat oss till. Det här var alltså första året som vi körde med en sådan här kamp. 

Jag är så trött nu och orkar typ inte göra något alls. Det har varit en påfrestande dag i skolan idag. Så det blir nog en riktigt slapp kväll, med coffee och annat gott. Imorgon ska vi ha samling kl. 10.00 och efter det gå till aulan för att kolla. Det är säkert en massa som ska uppträda med mera. Sen så slutar vi. Girlsen har planerat att fika på stan. Vore ju riktigt najs. Måste gå och skala en apelsin nu. Vi har typ asmånga och dom är sjukt goda.


Och hallå notera!, "Alla som påstår att Snook har splittrats är våldtäktsmän!"
XO XO Sandrie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0