För mycket i skolan, come on

Amen hej!

Jupps, då var det tisdag. Jag sitter här på historialektionen, vår andra lektion för dagen.
Jag försöker skriva klart min skrivuppgift om en medeltidsmänniska som på ett magiskt sätt hamnar 200 år framåt i tiden. Ska förklara vilka skillnader som finns och vad personen reagerar över. Det är sjukt jobbigt och tråkigt! Jag har skjutit upp det så länge det bara gått men nu är det slut med det. Arbetet ska lämnas in imorgon. Thank god att jag började med det igår kväll. Hade alltså inte pallat sitta på den här lektionen och skriva alltihop.
Det suger verkligen att skjuta upp grejer, men ändå lite najs. Jävla dilemma...

Men annars då så är det väl bra, lyssnar på musik och chillar lite. Har lagt undan arbetet nu. Ska skriva ut det och sen ta grejerna till idrotten för att ha eget idrottsval. Igår körde vi badminton, undrar vad vi väljer idag?
Det blir nog bra anyhow. Efter det är det lunch och sen bara svenska kvar. That's it for today.

Nej, men skriver nog mer ikväll istället. Skolan är typ ingen bra plats att skriva på. Har annat att tänka på här.

UPDATE
Sara ringde typ nyss och snackelisnacka en stund. Fick höra några updates och så den bästa nyheten. Ingen av oss behöver betala pengar för det som krasades sönder, vilket känns sjukt skönt. Mer pengar till julklappar med mera.
Ni
som vet vad jag snackar om. Jag säger bara YES YES man :)


"I'm not sayin' we're supposed to hook up, I'm just sayin' we're supposed to hook up" - Adam Tensta

Holla back later,
xo xo

Kommentarer
Postat av: T

Vilken tur att ni slipper betala rutan sötis :)

2007-12-11 @ 21:09:56
URL: http://t3rese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0