Första advent, julbak och AA-mys

Tjolahopp!

Idag är det första advent och jag får lite dåligt samvete för att jag inte har satt upp mina julgrejer i rummet.
Men för att väga upp det negativa så städade jag ju rummet igår och det blev jättefint.
Inget damm där nu inte, man måste ju städa innan man stoppar in alla julsaker.

Jag sitter nu och dricker te, gör fransk manikyr och lyssnar på Adam Tensta.
I'm in love, han är ju grym :)
Hinner inte skriva så mycket mer än såhär nu, måste ju skynda mig hem till Sara för att träffa alla andra och baka.
Gud det kommer att vara så mysigt!!
Ikväll är det dessutom Andra Avenyn, jag taggar :)

UPDATE
Det var som sagt mysigt att baka hos Sara, trots att vi brände kastrullen och lite sådant.
Men det är väl sådant som man får ta om man inte har riktiga bakskills.
Kriss fick sin present idag och hon blev mycket glad.
Det var Scrubs säs. 1. Vi var tvungna att se några avsnitt innan middagen.
Så sjukt roligt det är, vet dock inte riktigt vem jag ska välja som favorit.
Antingen J.D eller Turk, eller nej vänta lite... Jag kan fan inte bestämma mig.

Ikväll är det ju Andra Avenyn, är det tragiskt att jag och Sara taggar till det timmar innan det ska sändas?
Jag tycker absolut inte att det är något knas med det men uppenbarligen så har Kriss något emot det.
Vill i alla fall veta vad som hände med Tony, är han död nu eller what's going on?
Anyway, tycker om Karim asmycket. Han är ju skitgullig. Bara han inte fuckar till det något mer så är det lugnt.
Dessutom har dom ju så klockrena repliker i serien. Ex. "Nej, jag har glömt bort hur man röker vattenpipa" - Hamza.

Nu ska jag nog ragga med Sara och Korvish till att gå ner och kirra lite kaffe innan AA börjar.
Känn taggen everybody.

image9


Ta nu vara på den sista dagen av helgen. Live a little :)
That's it for today, Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

kriss kan bara va tyst!

2007-12-02 @ 19:50:38
Postat av: Anonym

hamzans kommentar är klockren :)

2007-12-02 @ 23:10:39
Postat av: Nathalie

Gillar osse Andra avenyn, harligt med en ny svensk långkörare (för det lär det bli)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0