Första dagen på lovet

Hey number two!

Alltså, bara jag läser "Hey number two" så börjar jag skratta, eller i alla fall smajla asstort. Det är tidigt på morgonen så jag orkar inte asgarva ... Men anyway, det är ifrån Scrubs och jag dör. Det är så jävla roligt. Jag orkar inte förklara vad det handlar om men ni kommer säkert höra mig säga det ett ex antal gånger framöver. Get used to it.
För övrigt så är jag bara glad och typ taggad på livet som Ems så bra uttryckte känslan. Tror nog att många håller med mig till hundra procent.

Idag ska jag träffa Idah, Elin och Malin på stan för att köpa dom sista julklapparna. Ja, jag börjar känna paniken litegrann. Sedan så blir det middag på Balder, thank god för Restaurangchansen! Tror att vi skulle åka hem till Malin sen en snabbis och typ köra lite dansmatta och bara hänga. Jag taggar även att åka hem till Kriss efter det och bara mysa med dom andra tjejorna. Ni är så fina <3
Aster ska också med och spela för oss. Får väl se om jag kanske drar några toner, men skulle nog inte tro det. Vill ju liksom ändå att kvällen ska bli lyckad!

image35
Jag har hunnit pynta vår julgran :)

Ska nog gå och fixa lite frukost, greja alla andra saker och ragga skjuts till stan med pappa :)
Skriver säkert sen ikväll någon gång, eller inte. Man ser väl.

Vi ses när vi ses,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0