Hela dan varje dag

Yo, whatup?

Kvällen igår var ju ehm, knasig men ändå sjukt najs!
Vi skulle se film hemma hos Linn, och det började med att vi inte kunde bestämma oss för vilken film vi skulle se.
Vi röstade i vad som kändes som timmar? Tillslut bestämde vi oss för att se 'Forrest Gump' och när Linn ska stoppa in filmen i videon så fastnar den och går sönder.
Jaha, så då fick det bli Pirates of the Caribbean - The Curse of the Black Pearl istället, vilket inte var helt fel.
Johnny Depp är seriöst inte att leka med, alla är överens! :)

image7

Idag ska jag nog inte göra så mycket. Jag känner mig lite förkyld. Halsen gör ont och jag är lite snuvig.
Men jag har i alla fall slagit in presenten till Korven nu i alla fall.
Det är lite sent, I know. Förlåt hörrudu!
Hon fyllde ju år i februari... Hehe oppps!
Men väntar man på något bra, kan man inte vänta för länge, eller?

Jag håller på att städa mitt rum nu, jävla dammråttor som finns överallt...
Men det blir ju i alla fall fint när det är färdigt, även om det känns en evighet bort.


º Btw, ikväll så uppträder Adam Tensta på Faddergalan med låten "My Cool".
På TV4 kl 20.00, tune in!

Säg inte att du inte har hört den? ---
Missade du det förra gången så får du inte missa detta och hade du tänkt missa detta så missar du något.




Ο Peace out!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu har minsann jag också hittat till din blogg ;) men du behöver inte känna dig sämst gällande presenten, jag har inte heller fått min födelsedagspresent och jag fyller ju år två dagar efter kriss ;) tagga julbak! :)

2007-12-02 @ 10:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0