Hur man överlever en natt i en minisoffa

God kväll!

Nyss hemkommen från Erica där jag har varit sedan igårkväll. Det är faktiskt alltid lika roligt när vi allihopa träffas.
Igår så käkade vi en massa chilinötter och russin och såg på "Nyckeln till frihet". Det var en sjukt bra film, och jag älskar Morgan Freeman. Han är verkligen en jättebra skådespelare. Filmen utspelade sig i ett fängelse. Ja, jag orkar inte förklara vad den handlade om. Men värd var den i alla fall. Vi rökte lite vattenpipa, spelade poker och bara tjattrade på. Linn gick hem först för att hon var tvungen att jobba tidigt idag och Emma åkte hem efter det. Kvar var jag, Sara, Kriss, Erica och Jessica. Vi var uppe till ungefär 03.30 och somnade vid 04.00 efter att ha pratat ett tag om allt möjligt.
Erica och Jessica fick sova i Ericas säng, Sara sov i den stora soffan, Kriss på golvet på en madrass och jag i den minimala soffan. Först var jag ganska övertygad om att jag kunde klara av att sova i den men det gick nästan inte. Mina ben låg utanför, men som sagt I took one for the team. Nästa gång är det inte jag som offrar mig. No way!!

Imorse när vi vaknade gick vi ner och käkade frukost och bara hängde. Det är vi väldigt bra på. Sedan så drog Kriss till Expert för att kirra ny digitalkamera och Sara och Erica åkte till stan. Jag och Jessica slappade i sängen och såg på "Deja Vú". Den filmen var också jättebra, bara lite för komplicerad för oss emellan åt. Men jag älskar Denzel Washington. Han är suverän. He's the man.
Jag, Sara och Kriss var på bio för några dagar sedan och såg "American Gangster". Då var Denzel också med. Han spelade framgångsrik knarkarkung. Underbart bra film, faktiskt. Riktigt nöjda var vi som i vanliga fall alltid har otur att se dåliga filmer. Men vi har lyckats på sista tiden.

Nu ska jag kirra lite bubbelvatten och bara slappa framför en film. Värsta filmdagen idag känns det som. Så ska det vara!

Peace out, A-Town!
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: erica

min soffa är najs :)

2007-12-30 @ 02:06:14
Postat av: sara

det måste va den första bra filmen på väldigt länge.....

2007-12-30 @ 12:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0