Jaha, då var det torsdag

Hallå!

Yes, jag sitter och väntar på att tiden ska gå lite snabbare.
Bussen går halv nio men jag måste väl skynda mig dit nu snart i alla fall.
Det kommer typ att ta en evighet för att det är så halkigt ute.
Jävla halka!! :/

UPDATE
Ja då var man hemma igen. Dagen var bättre än den var igår. Vi fick göra lite mer intressanta grejer idag. Vara med och spåna nya idéer inom friskvård/hälsa. Dom hade många smarta saker att säga.
Men det var ändå lite segt och pinsamt att gäspa så många gånger. Höll på att somna några eller ganska många gånger på förmiddagen. Spärrade upp ögonen och verkligen kämpade. Dom måste ha trott att jag såg knasig ut ju :/

Träffade Sarisen på vasaplan innan jag skulle hem efteråt. Sen så har jag nu tagit en kopp varmchoklad och ska försöka sammanfatta dom här praodagarna. Ska skriva ett reportage om ett av ställena som vi sedan ska publicera i en tidning för klassen. Det hade varit sjuk mycket enklare att bara ha en vanlig redovisning.
Btw så har jag redan så många andra skolgrejer som jag egentligen måste göra också, men det får väl till helgen, tyvärr :/ But hey, what to do?

Ikväll blir det övernattning hos Jessica once again, jättekul. Börjar bli till en god vana actually, det är ju najs!
Börjar kl. 11.20 imorgon men Malin gav som förslag att vi skulle träffas tidigare så att vi skulle hinna med rättskunskapen också. Vettefan om jag nappar på det förslaget, kändes jobbigt att behöva stiga upp.
Får se när Linn och Sara åker med bussen imorgon, kanske hänger med om dom liks ska dit :)
Jag hinner seriöst inte skriva mer nu, det går för mycket tid som egentligen borde gå till plugg.
Men det tar emot ... Tänk lite på mig, sötnosar.

"When it's cold outside there's no need to worry because I'm so warm inside..."

Later, puss

Kommentarer
Postat av: emmy

Min prao är bra :) Tis-ons var jag på ett rehab.hem, och idag är jag hos min sjukgymmnast! Lär mig supermycket :) Hur är din prao? kramar

2007-12-06 @ 13:24:31
URL: http://em1ly.blogg.se
Postat av: Linn

Fredag imorgon, TAGGA! :D

2007-12-06 @ 17:17:47
URL: http://linnslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0