Jävla matte, det håller typ noll

Amen hej, ..då!

Jomen, jahaja det är typ sista måndagen in my life som jag slutar så tidigt som kl. 10.20. Nästa termins schema kommer inte vara att leka med, och det suger.
Men anyway, om dagen... Matteprovet gick seriöst åt helt jävla fel håll. Svarade kanske på 3 frågor av 9. Det har aldrig gått så här sugigt, och det trots att Kriss aka The expert hjälpte mig. Men nu är det i alla fall gjort så att jag kanske kan lägga det bakom mig, men får väl göra om provet när nästa termin börjar.

Det här verkar vara typ den jobbigaste veckan på hela året. Jag måste plugga så mycket att jag nästan inte vet vad jag ska göra. Men när allting är gjort så är det bara att känna lugnet. I just can't wait. Kan ju alltid ge uppdatering ikväll om hur dagen sett ut.

Och låten för dagen då, John Mayer - Vultures :)

Jallabai,


Kommentarer
Postat av: emmy

Usch, mitt schema suger också nästa termin! Men värst är ju nästan klockan 4 på fredagar, fy va drygt! Jag tror att matteprovet gick dåligt för alla, det var nog svårt...

2007-12-17 @ 18:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0