Jävla skitväder

Tja kompis!

Nu är jag hemma igen från att ha varit två dagar typ hos Perssica med andra sötisar.
Tror att jag måste tillbaka dit imorgon efter praoen för att sova en natt till. Kommer ju sakna min sängkamrat Pinni :/
Vi lagade världsgod wok idag till middag med kyckling och kryddor. Lovely!
Skulle klara oss mycket bra i vuxenlivet med egen lägenhet och så vidare :)

Tror att jag ska kirra lite te och kanske en macka, jag är lite hungrig och har ont i huvudet.
Alltså, praoen idag var seriöst inte alls lika rolig som igår. Det var värsta segt och varken jag eller Malin var på humör så det gjorde det väl a little bit worse men imorgon är ju sista dagen därborta så det blir bara att härda och det ska väl fungera.
Roliga idag var ju att jag träffade Jessica på vasaplan som var helt oväntat. Hon skulle egentligen på träning men skippade den så då kunde vi ta samma buss. Linn hoppade på på sjukhuset. Jag blev faktiskt lite rädd för busschauffören som typ skulle försöka tävla med dom andra bussarna.
Det var ju fan halkigt ute, take it chill ...
Jag förstår inte varför de flesta busschaffisar är så sura jämt, det är fett störande. Man blir ju inte direkt glad av dey själv.

∂ Jag lyssnar ikväll på Snook - Snook, Svett Och Tårar (Live).
Big Danne är fet som rapper, btw ♥ ...

image13
- snook.se©

Snart är det helg folks, känn taggen!

Stay focused,
Puss

Kommentarer
Postat av: linn

tagga helg :)

2007-12-05 @ 23:28:40
URL: http://linnslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0