Julafton även kallad dopparedan

Åhh bara massa hej!

Nu är the day här, julafton. Jag vaknade typ vid 04.30 och kunde absolut inte sova. Jag kände mig jätteliten igen som längtade jättemycket till julafton. Det är faktiskt mysigt! Men jag kunde i alla fall somna om som tur var.
Nu är jag vaken och pigg. Ska ta på mig en röd klänning för att vara lite julig.
Jag tänker inte öppna några paket på morgonen eller under förmiddagen för att allt sådant görs på kvällen, enligt mig.
Det är ju tradition. Lyssnar inte heller på julsånger idag typ, det blir massa Paolo Nutini istället. Fast det kanske slinker in en och annan gullig julsång!

Jag kommer säkert inte att skriva så mycket under dagen, men kanske ikväll om man har tur. Måste gå och fixa lite frukost nu. Btw, thank god for gratis sms. Kanske gör hela dagen, bara lite :)

image36

Hoppas tomten kommer till dig,
God jul och pussar ♥

Kommentarer
Postat av: Tirri

hihi sötnos ;).
God jul!! Hoppas du får en myysig dag.
Vi hörs. och tack för alla sms;)

2007-12-24 @ 10:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0