Julavslutning i aulan och fikafirande


Goddag ladies and tjänstemän!

Jag är så lättad och allmänt glad. Morgonen började med att vi träffades i klassrummet och delade upp vårt prisgodis från friskvårdskampen. Vi var allihopa mycket stolta över vad vi åstadkommit. Efter det bar det av till aulan där vi bland annat fick höra Aster sjunga och spela gitarr. Hon hade skrivit låten själv och var så grymt bra att det inte går att beskriva. Fällde några tårar för att det var så fint. Tänk om man kunde spela gitarr. Jag verkligen avgudar dom som kan det.
Lär mig?
Sedan käkade jag, Emma, Linn och Sara lunch som mattanterna skrivit i matsedeln som "rester". Lät inte så najs, men köttbullar och potatis fungerar alltid. Vi mötte Jessica och Erica på stan där dom satt och käkade pommes frites på Frasses. Vi bestämde oss för att fira jullovet med fika på Station. Pratade planer om allt möjligt. Kom fram till att vi imorgon ska vara hos någon och så ska Aster få sjunga och spela för oss. Värsta privata spelningen!
Jag har typ gått och funderat hela december på att vi borde träffas och mysa och sjunga julsånger. Det får väl bli imorgon kväll då. På dagen ska jag träffa Malin, Idah och Elin på stan för att kika runt och sedan käka middag på Balder.

Nu är jag hemma hos Kriss och vi ser på Vänner. I just love Ross. Han måste nog vara den allra bäst. Bara så rolig! Mamma kommer hit och hämtar mig sedan någon gång och då ska jag väl hem och bara känna lugnet över att det är lov. Yes, så najs.

 

UPDATE
Jag åkte med mamma på Strömpilen som hade långöppet ändå till kl. 22.00. Hittade både en svart sidenklänning till nyår och en kuvertväska som jag säkert kommer att ha till. Det kommer att bli really najs. Alltså jag borde seriöst satsa jävel nu till nyår :)
Har nyss kommit hem från mormor som hjälpte mig att fixa färdigt Malins julklapp som nu bara ska slås in. Det kommer också att bli goodie. Ska göra lite te, har så sjukt ont i halsen sen jag skrikit så mycket på Peter. Fan så jobbig brorsa alltså. Det är knasknasigt!!

Peace out A-Town,
Puss

Kommentarer
Postat av: Aster

Naaw, taack för dina fina ord :)
och lätt att jag ska lära dig spela.. kan bli nyårslöftet ;)

2007-12-22 @ 16:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0