Julpyssel och städning

Vad händer, man?

Yes, nu sitter jag här vid datorn hemma och försöker pyssla ihop en julklapp till pappa.
Han ska få en bok med olika tjänster som han kan be mig göra om han inte orkar/har tid till.
Ex. så finns det 10 stycken lappar med "Städa huset", 10 stycken andra med "Laga mat" e.tc.
Det kommer ungefär bli som "Restaurangchansen" fast inte 2 för 1, om ni förstår hur jag menar.
Har varit lite krångligt att göra men nu är den färdig att skrivas ut. Måste bara komma ihåg att jag från och med när han får häftet måste göra tjänsterna när han frågar mig. Annars faller ju hela idén!
Just när jag hade gjort halva häftet och just tryckt på Spara så gick strömmen. Sjukt bra att jag hann trycka på knappen just innan.

Ο Btw, någon som vet vad jag kan köpa för julklapp till mina bröder på 14 år?
Hjälp mig, please!

Ikväll ska jag dra med de andra girlsen hem till Jessica för att bara ha det najs. Det kommer säkert att bli jätteroligt. Kanske kommer det upp några bilder efteråt.

Oj, en till fråga, någon som har Afasi & Filthy - Fredag Hela Månan?
Jag är i desperat behov av den. Är fett skön ...
Har du tips på mysig julmusik så tar jag gärna emot det också,

Keep it real, pusshej♥

Kommentarer
Postat av: emmy

Jaa, det vore super!! :) När då? Kramar

2007-12-08 @ 18:35:35
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0