Just chillin' today

Hey man!

Hoppas alla har haft en underbar julafton.
Yes, då var det juldagen. Jag ska berätta lite om gårdagen. Vi firade här hemma med farmor, farfar och kusiner+familj. Vi såg på Kalle Anka, som man typ inte verkar kunna bli less på?
Jag älskar Askungen, men också Robin Hood och ...
Jag kan faktiskt inte bestämma mig för vilken jag gillar allra mest. Alla är så himla gulliga! Vilken tycker du?
Efter det började vi fixa med middagen och Emma och Anna kunde inte hålla sig utan var tvungen att öppna en julklapp var. Alltså seriöst, var man sådär ivrig när man var liten så förstår jag varför mamma/pappa blev less. Vi käkade en massa god mat, och jag tror jag käkade för många köttbullar. Men allt var ändå underbart och efter vi plockat undan all disk började vi dela ut julklapparna. Jag som hade skrivit en önskelista fick nästan allt som jag hade önskat mig.

- Almanacka 2008 från Ordning&Reda
- Nagelfil med kristaller - I Love it!
- Hårt skal till iPoden
- Hårspray+mousse från Osis
- Foundation från Clinique
- Glittereyeliners, guld och silver - Hey nyår, här kommer jag!
- Mascara
- Blingiga örhängen
- Presentkort på Make Up Store
- Lyxchoklad
- Guldig necessär
med mera. Jag är i alla fall nöjd med den här julen!

Idag ska jag bara slappa och göra absolut ingenting, möjligtvis gå en promenad med Sheila.
Ikväll ska vi till farmor och farfar och käka middag, typ ännu mer julmat. Oh my god ...
Men livet är underbart. Ska byta kläder nu.

Dagens; John Mayer - Bold As Love

"Ormen i Robin Hood är typ gay..."
XO XO ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är det bara att börja tagga nyår :D

2007-12-25 @ 18:09:29
Postat av: emmy

Va kul att du läser min blogg :) Jag läser din också, all the time känns det som :)

2007-12-25 @ 23:08:56
URL: http://em1ly.blogg.se
Postat av: emmy

Tomtens verkstad är ju helt klart bäst i Kalle! När dom målar med schackrutig färg, det är så härligt! Och sen var Pongo och valparna suupersöta :)

Har du ett härligt jullov?
Kram!

2007-12-26 @ 21:44:06
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0