Känner taggen inför nyårsafton

Oh hello!

Jag sitter här igen, lyssnar på Adam Tensta och skriver till Ems på msn. Jag är faktiskt jättetaggad på nyår och jag vet att det är då det oftast inte blir lyckat. Men seriöst det måste bli bra i alla fall. Jag känner det på mig.
VI är så bra allihop att det inte kan fucka sig hur vi än gör, right? :)

Jag har inte så mycket att hinna med idag innan vi ska till Jessica. Så det är bara chill alltihop! Jag har inte ens någonting att skriva nu ju. Hoppas bara på att 2008 blir ett bra år, som detta har varit!

Ska gå ut på promenad med voffsen nu!

Tagga kvällen,
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Blir alltid lika glad när jag står med på någons blogg ;) haha

2007-12-31 @ 14:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0