Luciavaka, lussekatter och mys

Goddag ladies and tulltjänstemän!

Jupps, då var det så att jag var hos Kriss igår kväll tillsammans med Erica och Sara för att vaka in lucian.
Alla förutom Kriss var tvungen att plugga så det gjorde vi först och efter det käkade vi pepparkakor, lussekatter och kaffe. Det var jättegott! Efter det eller ja kanske samtidigt så spelade vi Med Andra Ord och Cluedo. Även det really najs :) Alla förutom Sara var uppe typ hela natten men jag gick och la mig typ 04.40 och sov halvt i en timme. Sen var jag typ halvt pigg som en mört igen, nästan bara ....

Men morgonen då, när vi skulle skynda oss till bussen så går Sara och Kriss iväg före mig och Erica och vi trodde typ att dom hade sprungit för att vi kunde inte se dom alls. Det visade sig efter ett tag att vi var på väg till busskuren där 9:an går förbi men vi skulle ta 6:an. Så vi var tvungen att älga till den andra busshållplatsen. När vi äntligen är där så är bussen ändå försenad så jag och Sara kommer försent till luciatåget i aulan så vi får stå där längst bak och kolla på!

Men efter det hade i alla fall alla friskvårdare julgympa på idrotten. Det var askul. Fick bland annat göra danssteg med "tomtesäcken" "julskinkan" "bjuda glögg" med mera. Haha fan jag var lite trött så jag skrattade typ åt allt :)
Sedan så hade vi hål framtills kl. 13.00. Jag och Malin kirrade inför redovisningen i rättskunskap. Vid ett så såg vi film på engelskan i Bio K. Det var så mörkt så jag somnade till lite då och då, men inte på grund utav filmen. Den var faktiskt bra. Sedan så hade vi rättskunskap. Jag var typ asnervös inför det, men det gick ändå bra trots att vi inte fick redovisa det vi skulle gjort. Det var 3 grupper som hade om samma sak så jag fick inte redovisa det som jag hade suttit uppe och pluggat. Det var lite surt. Men nu är det ändå gjort och det är huvudsaken.

Nu ska jag snart käka middag, är ashungrig. Sen så taggar jag film med Malin imorgon kväll hemma hos faster då jag är barnvakt åt kusinerna. Sen på lördag ska vi till Jonathan. Han har ju fyllt år!! :)

Stay focused,
Jallabai


Kommentarer
Postat av: Emma

åh, mysigt med luciavaka! :)

2007-12-13 @ 22:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0