Måndag all over

Vad händer, brorsan?

Amen då var det måndag all over, dock så gillar jag ju måndagar. Bara tack vare att jag endast har matte och idrott!
Det är så sjukt slappt :) Efter skolan så drog jag och Malin på stan för att checka lite grejer.
Skulle käka lunch på Starz men deras betalningsmaskin fuckade sig så vi flyttade oss till Direct istället.
Såklart hade vi ju Restaurangchansen så det blev bakad potatis med sallad + coffee. Bokade ny tid för klippning och hade tur, fick en tid nu på ons kl. 15.00. Jag slutar egentligen matten kl. 15.30 men pallar inte den ...
Köpte även färg för att färga utväxten också. Funderar på att fixa det redan ikväll.
+++
° röd tröja
° 3 par örhängen
° julklapp till Kriss

Måste seriöst plugga jävel ikväll, ligger totalt efter nu när jag har skjutit upp alltihop. Det känns bra när man gör det, men inte när man måste ta igen det :/

Yepp, men annars så är livet helt okej faktiskt. Skön tanke att det snart är jullov, julafton och allt annat som har med vintern att göra.
Bara snön kunde komma nu ...

image22 snook.se©
"Har aldrig fått en smäll, inte ens tanken har slagit mig" SNOOK - yepps, fortfarande kungar i år.

Vi ses när vi ses, pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas att du hade tänkt berätta att du fixat presenten!

2007-12-10 @ 17:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0