New week once again

What's kickin' dawg?

Ja, då var det en ny vecka, once again. Men jag har faktiskt längtat litegrann till den här veckan för att imorgon, ons och tors så har vi friskvårdare prao.
Jag och Malin ska imorgon till Umeå Wellness Center som ligger i Sagagallerian. Vi ska få intervjua en i personalen där och hör och häpna på testa på olika behandlingar, ex. infraröd bastu :)
Jag är jättetaggad på det och det verkar sjukt kul :)
Lillkaramellen och jag ska först käka lunch på Starz och sen dra dit.
Sedan på ons och tors ska vi till huset bredvid Stadshuset hos Kommunens friskvård. Har inte riktigt aning om vad vi kommer att få göra, men det blir nog bra anyhow.

Jag hade jättesvårt att somna igårkväll, låg och tänkte på en massa saker. Typ om jag skulle fiixa fotografier till väggen e.tc. Det var ganska jobbigt, actually...

Idag har jag som varenda måndag bara haft matte och idrott. Kan meddela att jag klarade förra matteprovet. Fick reda på det idag. Jättestolt!
På idrotten hade vi volleyboll och det var riktigt roligt. Efter det hämtade mami upp mig och så drivade vi ner till stan för att kolla på högtalare till iPoden som jag ska ha i rummet för att lyssna högt :)
Köpte inga men hittade några så vi har lite att välja mellan. Jag fick ju det i födelsedagspresent så det är dags att fixa dom. Åkte sedan tillbaka till skolan trots att jag hade slutat för att vara duktig tillsammans med Malin.
Vi gjorde rättskunskap som vi satsar stenhårt i och även frågor till intervjun imorgon.
Jobbade fram tills 15.10, oh my god. Och tänk att jag egentligen slutade 10.20 idag!!
Innan jag gick ut till bussen norpade jag åt mig en affisch på Adam Tensta som satt på anslagstavlan. Har typ tänkt ta hem en sådan ett tag nu, så det var ett perfekt tillfälle. Jag älskar färgen och jag vet inte riktigt varför.
Bara allmänt fin :)

image10

Nu sitter jag och funderar på om jag ska åka och sova med dom andra hos Jess. Det skulle faktiskt vara mysigt.
Fick ett sötsms av Linni, fick mig att fundera en extra gång + att alla skriker här hemma så jag vill faktiskt bara rymma härifrån. Bara så jobbigt!
Kan ge en update sedan om jag åker till Jessie.

UPDATE
Jag åker till Jessie, yes I am. Goodie goodie :)

Holla back, puss

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag ger alltid så sötsms ;)

2007-12-03 @ 20:02:42
Postat av: Erica

nu ska vi dricka te :)

2007-12-03 @ 23:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0