Övernattning hos Jess med andra babes

God morgon!

Nu sitter jag här hemma hos Jessiebabe och bara chillar lite. Sara och Linn är inne på toan och sminkar sig fina :)
Jag har hunnit göra allting klart redan. Blir dock lite ledsen på Jess som typ inte har något pålägg eller andra frukostgrejer. Hallå, man ska faktiskt äta bra på morgonen!
Men jag tror att jag kommer att klara mig för vid kl 11.00 ska jag vara i stan för att träffa Malin. Vi ska käka lunch på Starz, so there I'll be ... Efter det drar vi iväg till Umeå Wellness Center för att få olika behandlingar och en inblick i verksamheten. Blir nog bra förutom att Malin skickade sms och sa att hon mådde dåligt.
"You can do it tiger, you're a man now..."

Nu ska jag inte skriva något mer nu på morgonen. Måste förbereda mig inför att hjälpa Linni med bloggen sedan ikväll. Den tar faktiskt kol på både mig och henne, stackars oss! Tyck lite synd, hörrni!

UPDATE
Jag är all alone hemma hos Jessie för att Pinni drog hem för att plocka upp lite nya kläder och stuffs. Jag har skickat mami att ta med sig kläder till mig för att jag ska nämligen sova här en natt till! Mysgirls :)

Men om praoen då ----------> det var fett kul och allt! Jag och Malin käkade inte lunch på Starz utan på Brobergs, mittemot Stadium på andra sidan gatan. Det är jättemysigt där, och jag käkade en baguette. Efter det drog vi en snabbis till Stadium för att kolla på några jackor. Jag hittade en jättefin grön Everest-dunjacka typ så jag hade planerat att lägga undan den. Då fungerade inte det så jag var ju tvungen att köpa den istället. Kan ju alltid lämna tillbaka sedan om det skulle vara så.

image14
Sen efter det gick vi till Umeå Wellness Center där vi började med att sätta oss ner, dricka te, käka peppisar och bara prata om typ verksamheten m.m. Det var jätteintressant. Sedan fick vi kolla vad dom hade för olika behandlingar och bäst av allt, efter det fick vi prova två av dom där behandlingarna.
Den ena var Infraröd bastu där man fick ligga i en tub som var jättevarm. Svetten bara rann och som tur var så fick vi duscha efteråt. Det skulle vara bra för att öka fettförbränning och leda ut slaggpodukter ur kroppen.
Den andra grejen var någon sorts ryggstimulering som var jätteskön. Vi fick vatten och choklad och bara myste i typ drygt en timme.

image11 <----- Infraröd bastu ...

Efter det åkte jag med 5:ans buss till Jessica där hon själv hoppade på på sjukhuset.
Där "hemma" hade Ems, Erri och Sara börjat med pannkakorna som btw var jättegoda.
Det var najs och det kändes som att vi var värsta familjen! Den enda som saknades var Korven :/
Hon är hemma och försöker krya på sig från sin förkylning.

Jag väntar på att mami ska komma förbi med mina grejer och efter det ska jag nog duscha och sen bara hänga :)


° Dagens +
- Ems, Sara och Erri gjorde jättegoda pannkakor
- Jag hade superroligt på praoen
- Jag hittade en jacka

° Dagens -
- Jessica berättade om grejer som hänt på Gammlia som man egentligen inte ville veta
- Det är fortfarande inte så mycket snö ute, mest slask


Later, puss

Kommentarer
Postat av: ......

Va stark sandra, va stark!

2007-12-04 @ 10:16:40
Postat av: Emma

Haha, jaa det var en mkt mysig middag måste jag säga! :) och, jag tycker att du ska behålla jackan.. den var superfin! :)

2007-12-05 @ 10:37:37
Postat av: erica

yes goa pannkakor gjorde jag!

2007-12-05 @ 13:12:58
Postat av: emmy

Vilka grejer på Gamlia?
Orättvist bra prao för er :)

2007-12-05 @ 17:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0