Övernattning hos Kriss och söndagsplugg

Hallå!

Jag hinner inte skriva något just nu. Ska se på filmer med jultema med Sara och Kriss så det blir längre ikväll när jag kommer hem. Vi ska bland annat se "Tomten är far till alla barnen". Den är så fet så det finns inte!


UPDATE
Japp, nu var söndagen nästan slut och jag är sjukt trött. Jag har pluggat sönder idag, matteprov imorgon bitti.
Har nog aldrig känt mig så oförberedd på prov som nu, känns verkligen bajs!
Men nog om plugg, fuck that. Snart är det i alla fall jullov. YES! Om gårkvällen då. Det blev faktiskt lyckat. Dagen började med att jag hade sovit över hos faster på teg och kunde följa med Kriss på stan för att köpa lite grejer. Efter det så åkte jag hem för att duscha och fixa i ordning inför kvällen. Fick skjuts in till Korven igen och där kollade jag upp lite tidtabeller för bussen och lyckades kolla på fel. Jävla skit, så jag, Kriss och Susanna fick sitta på Vasaplan i över en halvtimme på bussen. Jättemycket förlåt, guys!
Vi kom i alla fall fram till Jonathan som har fyllt 18 år. Där träffade vi en massa skönt folk och hade det allmänt bra.
En annan positiv grej var att jag dealade med mam och pap att få 200 kr insatt på mobilen om jag ringde under kvällen så jag satsade på att ringa tid-tidigt :)

Sen när alla skulle dra hem följde jag, Kriss, Erica, Linn, John och Frej med Stefan hem för att käka mackor. Really najs. Bara paniken när min väska var borta, fyfan alltså. Lättnaden efteråt var ENORM!
Jag och Kriss promenerade hem från Carlshem till Böleäng och det var ganska jobbigt. Men vi är tough guys och kan hantera sådana grejer. Det blir alltid att vi promenerar hem. Jag går ju som sagt friskvård så...
Drack lite varm choklad för att få lite värme och sen så somnade vi.

Imorse skulle jag dricka lite vatten ur min vattenflaska och tog fel på flaskan som istället var med sprit. Ouch vad det smakade dåligt. Men är man trött så är man. Jag har i alla fall varit duktig och varit ute på promenad med sötungen Anna och Kriss och sen som sagt räknat jävel med matteboken. Men vet ändå inte om jag kommer klara av det, Peppar peppar ta i trä.

image26 TACK FÖR HELGEN! :D

Ska nog ta och fixa in dom andra bilderna från digitalkameran och sen sova och satsa tills imorgon.
Wish me luck!

You can do it tiger, you're a man now,
Puss




Kommentarer
Postat av: Emma

Du måste skicka bilderna till mig sen! :)

2007-12-17 @ 10:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0