Scrubs, mys och barnvakt

Hej!

Igår kväll så åkte jag hem till Kriss för att bara hänga. Vi bestämde oss för att se Göta Kanal för att jag ville det. Efter kanske fem minuter byter vi film för att det var inte alls den som jag ville se. Jag blandade ihop den med Sällskapsresan. Så kan det bli ibland. Istället så tvingade jag Kriss att se på Titanic med mig! Den är ju bara helt underbar. Man kan nog inte bli less på den, eller ja Kriss kan. Hon kunde absolut inte sitta still utan skulle istället börja göra en massa andra saker. Vi lyckades hursomhelst se klart filmen och såg sedan på Scrubs. Det är så jävla roligt så att jag dör. På riktigt! När J.D sitter och tittar tillbaka när dom dansar och när han ska käka ett pommes frites och vevar med det framför ansiktet är askul. Det låter inte som det, men jag lovar er att det är det. Ska försöka kolla om jag hittar det på YouTube. Då ska jag lägga upp det ...

Idag har jag varit barnvakt åt Emma. Vi var ute på dagiset bredvid deras hus och åkte skrana. Eller ja, Emma gjorde det. Jag hade inte dom rätta kläderna till det. Vi gick in efter ett tag och spelade lite olika spel, bland annat "Fia med knuff". Vi vann en gång var! Lyssnade på en massa Paolo Nutini medans.

Jag sitter nu och planerar vilken film jag och Kriss ska se på bio ikväll. Vet inte vilken, finns ändå inte så många som verkar bra. Jag får se hur det går med detta.

UPDATE
Jag hittade klippet från ScrubsYouTube. Här har ni! *asgarvar redan* ...
Kolla in 01:33 när J.D käkar pommes frites.



Jallabai, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

titanic

2007-12-27 @ 19:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0