Sista rycket inför jullovet

Hej och hå!

Yes, nu har jag i alla fall hunnit göra klart både engelskan och idrotten. Ikväll gäller det att plugga till rättskunskapsprov imorgon. Det är det sista som ska göras i skolan innan jullovet. Och det är bra, med tanke på att på torsdag är det avslutning!

Kommer säkert skriva lite mer ikväll när jag är haj på rättskunskapen, nu jävlar. Satsa!! :)

UPDATE
Jupps, nu har jag pratat med gokaramellen i telefon och kollat om vi kunnat rättskunskapen någorlunda och som tur är så verkar det så. So fucking great känns det! Så imorgon typ kanske kl. 09.20 så kommer livet att leka för mig och säkert alla andra kära friskvårdare i 2b. Då ska vi på engelskan bara se klart "Shakespeare In Love"  med hothotting i huvudrollen och sedan friskvårdskamp. Får hoppas på att vårt lag är tight och taggat som aldrig förr...
Så jag ser framemot morgondagen. Kanske till och med firar med en fika på stan eller något. Det kommer bli ett sjuhelsikes muntert blogginlägg imorgon, om nu allt går enligt planerna.
Nu ska jag duscha och sen ladda inför, typ allt ...


Stay focused,
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: sara

lycka till

2007-12-18 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0