Snart är det helg, finally

Hej hej hallå!

Just nu borstar jag tänderna samtidigt som jag skriver. Har sovmorgon idag till 11.20 så I'm feeling good.
Ska då till skolan för att skriva klart reportaget om praoplatsen. Läste igår kväll på mitt papper att det skulle lämnas in idag på eftermiddagen, trodde att vi skulle få längre tid på oss att skriva klart det.
Så det kommer bli att panikskriva klart artikeln för att sedan ta emot helgen :)

Vet inte om jag är så taggad på att åka till Rött ikväll. Jag har varit det i veckan men nu känns det bara jobbigt.
Men Linn sa att vi kanske går på bio istället, det lät mycket mer najs.
Jag får se hur jag gör.

Imorgon ska vi i alla fall vara här hemma hos Jessica med Aliibaba, folk och ha det najs!

Ska gå och göra klart det sista nu innan jag tar bussen till skolan,

UPDATE
Nu har jag skrivit klart artikeln, sjukt skönt känns det. Nu kan jag verkligen känna att det är helg.
You guys, det är helg. Be happy!
Ska ta bussen "hem" snart och hämta alla min grejer och sen ta bussen tillbaka till mam's jobb.

Δ Jag stannar hemma ikväll. Känner mig värsta seg så det blir chillebill med mami i soffan.
Imorgon kanske jag drar på stan en sväng för att fixa julklappar om jag orkar, annars får jag väl vara hemma och plugga. Det behövs ju det med, tyvärr :/
Btw, jag är nyfiken på hur Erris hår blev nu när hon skulle färga det. Spännande!

Peace out, a-town
Puss

Kommentarer
Postat av: emmy

Var det därför du var så negativ på skolan? För du trodde att vi skulle få längre tid på oss?
Vad ska du göra i helgen? :)

2007-12-07 @ 14:42:53
Postat av: .Emma

Vi ses i morron dåå :)

2007-12-07 @ 16:34:41
Postat av: emmy

Nej, mardrömmar är inte trevligt!
Vad mysigt, vilka behandlingar fick ni testa? Vad gjorde ni på kommunen friskvård då? :)

Okej, det låter som en bra helgplanering! För mig blir det idolfinal ikväll, tävling i vännäs imorgon och sen söndag och all överbliven tid mysa med matte :) Sen kanske det blir fest imorgon, vem vet? ;)

2007-12-07 @ 19:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0