Stan med mami och mys hos Erica

Goddag friends!

Jag vaknade lite tidigare idag, för att jag sov hemma och inte hos Kriss. Där sover man alltid förlänge känns det som. Jag klev upp, skickade godmorgon sms till alla gulliga. Mamma kom in och frågade om jag ville hänga med på stan.
Jag svarade ja och skyndade mig att duscha, fixa till mig och käka lite brunch.
På stan hittade jag mitt schampo och balsam som jag skulle ha köpt för längesedan. Hittade värsta erbjudandet på Clip. Schampo och inpackning för 350 kr kallar jag superkap :) Inpackningen kan man även ha som balsam som tur är.
image30 image31


Sprang runt på stan med mamma i alla fall och svettades ihjäl i min jacka. Fan, kan det inte bli kallare ute så att jag kan trivas i jackan? Mamma hittade en ny mobil som hon spanat på länge. Träffade Idah på stan en snabbis, som skulle byta sin mp3 som var trasig.
Innan vi skulle åka hem gick vi förbi Sandys och när jag tittade in så såg jag att Eli jobbade där igen, eller kanske bara för idag. Jag vart hursomhelst överlycklig, för nu kanske Sandys blir som vanligt igen! :)
Skulle verkligen vara jättemysigt. Det är ändå lite pinsamt att vi vet vad personalen heter, men vi älskar Sandys så då får det vara så. Det är absolut helt okej.

Ikväll ska jag till Erica som är ensam hemma. Jag ska övernatta där med en massa andra girls. Vi kommer att ha det så underbart som bara vi kan ha det. Erica skickade nyss sms om att jag skulle ta med mig tobaken och kolen. Så det kommer säkert att användas lite av vattenpipan som Erica införskaffade i Tunisien. Undra om inte Allibaba inte passar längre? Nej, hemska tanke.

Får nog skriva lite mer imorgon om hur vi hade det. Nu ska jag försöka hitta lite mat i kylskåpet och om inte så får jag springa hem till Sara och norpa åt mig lite middag.

Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

jag gillar dina morgon sms :)

2007-12-29 @ 15:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0