Svinigt kallt ute, två inställda lektioner och chill

Yo, hur är det?

Jupps, jag har just käkat middag och sitter och lyssnar på John Mayer.

image25














Idag har det varit askallt ute, men jag ska inte klaga för att det är mycket bättre med kyla än om det skulle ha varit slaskigt och jävligt. Men om dagen då, imorse skulle vi ha rättskunskap men när vi kommer dit så får vi reda på att hon är hemma med sjukt barn så jag och Malin tränar inför redovisningen imorgon. Hoppas bara att hon är borta då också, jag gör vad som helst!!
Efter det hade vi booktalk på engelskan, vilket var chill. Skrev ner vad jag skulle säga lite snabbt igårkväll. Sen hade vi lunch och klasstid. Bestämde att vi ska ut och käka på Droskan med klassen nästa år, typ vecka 3. Hade historia och efter det skulle vi ha vikarie på matten som tydligen aldrig kom. Jag var tvungen att gå tidigare för att jag skulle toppa håret och fixa till luggen på Wish.

Måste nog träna på redovisningen ikväll men det känns drygt för att tänk om vi inte har någon lektion imorgon. Då har jag ju suttit med det förgäves. Skulle inte alls vara najs ...

Btw, jag taggar julgympa imorgon efter luciatåget. Vi ska på gruppträningen ha aerobics till julmusik. Det blir säkert jättemysigt. Snart är det ju jullov också, fyfan så skönt säger jag bara.

Pusshej sötnosar ♥

Kommentarer
Postat av: .....

hjälp mig att kliva upp!

2007-12-12 @ 23:23:53
Postat av: emmy

Vikarien kom faktiskt, med 10 minuter kvar av lektionen! Det var kaos, hon snackade knappt svenska och var sämst! Men vi skrev upp typ alla som varit där men sen gått, bla dig på närvarolappen :)

2007-12-13 @ 17:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0