Uppe med tuppen or not

Heyeyeyey!

Jag kunde absolut inte somna igår kväll så jag kom på att ställa klockan på 10.00 till imorse. För att om jag kliver upp tidigt så kan jag gå och lägga mig tidigare. Problemet var att det inte fugerade. När klockan ringde så stängde jag bara av den och somnade om. Jag orkade inte kliva upp helt enkelt.
Vaknade i alla fall 11.30 och fick skynda mig asmycket för att hinna ta på mig lite kläder med mera. Hann få skjuts av pappa som skulle in till SkyCom. Jag åkte till Kriss för att vi skulle till Expert för att köpa ett minneskort till hennes nya digitalkamera. Expert nere på stan var stängt så vi fick ta bussen till Strömpilen. Efter lite krångel och med hjälp av Emma så hittade vi en buss och var där efter ett tag. Det blev inget inköp av minneskort men vi handlade lite grejer Maxi tills imorgon. Promenerade tillbaka till bussen och åkte hem till Kriss. Vi hann se lite Scrubs och drack te/kaffe innan jag åkte hem.

image33
Scrubs


Ikväll kommer Sara och Kriss hit för att vi ska träffas som vi alltid gör på söndagar. Skulle försöka hyra filmen "Alive" också. Jag har redan sett den två gånger, men den är bra så då kan man se den fler gånger.
Igår kväll såg jag "American History X", och man det var en bra film. Jävlar, för jag måste svära. Den var sjukt bra!
Det har verkligen hänt något. Nu ser jag bara filmer av värde. Det är konstigt men najs! Jag gillar det. Jag har typ tur i film för en gångs skull.

För övrigt så taggar jag nyårsafton imorgon, det kommer att bli najs tror jag i alla fall. Det får seriöst inte fucka sig nu. Vi som typ har kämpat! Har hunnit fixa mina naglar så so that's done.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Emma

Sa ju att den var bra :)

2007-12-31 @ 11:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0