Waiting On The World To Change

Läget?

Yepp, då var man hemma igen, efter en underbar vecka hos Jessica där människor har kommit och gått lite hursomhelst. Det har faktiskt varit jätteroligt att få vara där, en plats helt utan föräldrar. Sjukaste najs!

Men om gårkvällen dårå, den var också najs. Jag menar, tre vattenpipor, bra musik och härligt folk. Det kan ju inte gå fel. Vi girls har skrytit länge om våra vattenpipsskills men jag börjar tveka. Innan Rix FM-festivalen råkade vi bränna ett svart märke på min fasters bord med en kolbit och försökte sedan fila bort det med en nagelfil. Istället blev det en grop :/
Igår lyckades vi bränna på två bord, eller ja på bordet i köket var det i alla fall vårt fel. Märkte det imorse när jag, Erica och Jessica klev upp för att städa undan :/

Men om man bortser från det så var det helt okej faktiskt. Jag har inte så mycket att säga om kvällen men jag och Erri gick och la oss efter kl. 05.20 efter att ha spelat kort med några m.m :)

Fick btw höra en av världens bästa låtar igår också, John Mayer - Waiting On The World To Change.
Den var sjukt bra. Vet inte om jag orkar lägga in bilderna från igår, men det kommer säkert komma några sedan i alla fall. Korven for ju runt och tog kort på alla ass, så det kommer säkert något slags "Gissa vems" ...

Ska försöka plugga lite nu, men vet inte om jag pallar. Vill egentligen bara skjuta upp allting.

Vänta lite. alla som inte dansar är våldtäksmän!

Kommentarer
Postat av: .Emma

haha, alltså vi ska inte få äga en vattenpipa ;P

2007-12-09 @ 16:28:31
Postat av: .Emma

btw jag har många väldigt fina assbilder

2007-12-09 @ 17:07:15
Postat av: Linn

HAha alltså jag måste få bilderna :D

2007-12-09 @ 23:56:22
URL: http://linnslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0