Fredag hela månan

Ladies and tjänstemän!

Livet är härligt, äntligen så är det fredag och helgen kan börja.
Måste först börja med att berätta om gårdagens Digital Tone Festival.

◊ Jag kommer till Kriss vid sju typ och vi börjar tagga till hela grejen. Efter ett tag försöker vi ragga med oss lite folk.
Vi har skills och lyckas få med oss både Erri och Pinni. Bestämmer oss för att ta bussen till stan för att det var rätt så kallt ute + att vi hade högklackat.
Inga busskills här tyvärr, vi missar bussen och får vänta typ tjugo minuter på nästa.
Kommer till stan och springer för att ta ut pengar. Fuck, det går bara att ta ut femhundralappar.
Springer vidare till nästa automat. Yes, det fungerar!

Vi hade checkat in spelschema och kommit fram till att Adam Tensta skulle spela kl. 22.00. När vi har suttit där inne ett tag och klockan börjar dra mot halv elva får vi panik.
Tänk om det inte blir? Jag och Kriss hade dessutom bestämt oss för att ta sista bussen hem som gick vid 23.10.
Efter ett tag fick vi reda på att han skulle börja spela vid 23.00. Bestämde oss för att skippa bussen och promenera hem till Kriss efteråt, trots kylan.

Kan nu i efterhand säga att det var sjukt värt att inte ta den där bussen.
Adam Tensta was the man, I mean just so good! Finns inget mer att förklara än så :)
Thanks girls, trevlig kväll hade vi igår i alla fall. Inget kan stoppa oss ...

image6

image7


Nu till denna dag, jag kände mig duktig imorse och promenerade till skolan, från Kriss.
Första lektion var gruppträning, yoga idag igen. Jättemysigt :)
Jag, Malin, Sofie och Totten rejsade sen till lunchen för att hinna käka litegrann.
Hade psykologi och svenska.
Efter det satt Malin och jag kvar för att skriva på rättskunskapen. Blev inte så, ringde istället till praoplatserna och det verkar kunna bli finemang nästa vecka. GULD!
Promenerade sedan hem igen till Kriss.

Ikväll blir det film hemma hos Linni, vet inte riktigt vilka som hänger med. Men jag vet att det blir najs hursomhelst.
Ni är så söta! <3

Hit the streets!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, mycket härligt! :D

2007-11-30 @ 17:29:33
URL: http://jenniferjsdairy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0