Julbakning och feeling

Ny vecka, ny dag, nya tag?

Det är seriöst alltid lika jobbigt att kliva upp.
Jag vill bara ligga kvar i sängen och ta det chill.
Det är så jag både älskar och hatar måndagar.
+ jag slutar fett tidigt!

Jag tror faktiskt att jag börjar få julfeeling, sakta men säkert.
Det är tiden då man ska baka, mysa med vännerna, shoppa varma kläder, tända ljus och bara må allmänt skönt.
Men jag har fortfarande inte kommit på så himla bra julklappar till allihopa.
Hittills har det faktiskt bara blivit till mamma och så kanske jag kan räkna in M's julklapp där :)
Jag måste absolut ta tag i det här och fixa det, soon!

Mam ringde nyss och ville att vi skulle baka knäckeliknäck ikväll. Yes we will.
Vi måste fan tagga julbak tillsammans i år, you guys...

Amen, that's it for today. Peace out!
Och glöm inte, alla som inte dansar är våldtäktsmän!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0