Magont och skratt

Shoo bree!

Alltså, dagen har varit slapp fast ändå inte.
Jag började dagen med att försova mig, så pappa fick skjutsa in mig.
Det var svinkallt ute och även fast jag hade dubbla tights så frös jag rumpan av mig.
Första lektionen var rättskunskap. Promenerade till en datasal och satsade järnet :)

Efter det var det historia, och vi skulle skriva om en medeltidsman som gick in i en magisk grotta och kom ut på samma ställe, 200 år framåt. Jag har fan ingen aning om vad man ska skriva. Det är jobbigt!

Jag läste ut boken igår, den som handlade om en kille som blev våldtagen.
Tror att jag måste börja med den nya boken ikväll, när jag kommer hem.
Fast först ska jag ha pokerkväll med girlsen, och jag kommer att äga allt och alla!!

Måste berätta att jag höll på att dö av hunger idag, bokstavligt talat. Det hände på matten.
Jag kunde inte röra mig. Som tur var så ringde mam direkt efter att vi slutat. Hon berättade att hon var ute och drivade i krokarna så hon hämtade upp mig.
Thank god! Tyvärr så körde hon till Maxi för att handla och vägrade skjutsa hem mig före så hon fick proppa i mig en french hotdog där...
Åkte sedan efter handlingen till Popshop för att plocka upp Prinskorven, drog hem till henne och käkade middag.
Hon håller nu på att kirra julstämning i rummet, mys! Och på söndag är det 1:a advent, ännu mysigare!

UPDATE
Erri var bäst i poker, Jess var sämst och vi andra var väl i mitten, typ :)
Sandra - "Varför ska du härma mig för?"
Jessie - "Kanske för att jag är multikulturell!"
It doesn't make sense, man.

image4
Knäckisarna


Don't forget, "du ÄR om du gör din grej..." - Snook
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0