Stressigt men ändå lugnande

Hey there!

Alltså, det här börjar bli a bad habit, att försova sig.
Det känns alltid fett skönt att bara ligga kvar i sängen fem minuter till men det blir alltid lika jävla jobbigt när man sen måste stressa för att hinna med alla saker på morgonen.
Imorse var exakt en sådan dag då jag hellre ville ligga kvar, hade ju trots allt egentligen sovmorgon till kl 10.30, men jag hade lovat Malin att vi skulle plugga på skolan istället.
Jag hann fixa lite i alla fall och greja frukost.
Smörade två mackor, greppade tag i en banan och rejsade med cykeln till bussen.
Stressig morgon som sagt!

Hade som tur var yoga på gruppträningen och på slutet lyxade vi till det med avslappning.
När alla sen vaknade till liv igen kändes det som att vi hade haft övernattning i gympasalen.
Alla såg nyvakna och glada ut. Värsta mysigt! :)

Träffade Sara, Ems och Pinni i matsalen. Just so najs!

Sedan fortsatte jag och Malin på samma spår som igår på rättskunskapen.
Vi är ju fan bäst, super super ...

Nu är jag hemma igen och känner mig lite stressad.
Ringde till praoplatsen men fick inget svar, shit tänk om jag inte hinner på tag i henne innan vi ska dit? :/
Jag ska i alla fall käka en macka och dricka te nu, kanske läsa lite bok och framför allt tagga till Digital Tone Festival som börjar ikväll. Jag och Korven taggar Adam Tensta framförallt :)

Det enda sugiga är att från och med imorgon så är det 18+. Varför är det alltid så?
Värst av allt är att det är så bra artister som ska komma hit, till staden långt långt borta.
Jag menar hallå, Timbuk, Afasi&Filthy, Supersci, Pauline m.fl. Som sagt, det suger att inte vara 18 år,- på alla plan :/

image4

"För det ordnar sig, det gör det alltid. Det kommer fixa sig tillslut..."
- Timbuktu

Jallabai ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0