Vattenbrännboll, bokmys och knäck

Yes!
Ja, då var den andra skoldagen avklarad.
Det är så sjukt hur trött man kan bli av den här årstiden. Det är ju fan mörkt dygnet runt.
Första lektionen idag var psykologi. Agneta aka Juniors fru i "Vänner" är den mest förvirrade person som jag någonsin har träffat. Man blir less bara man kommer dit!

Anyway, vi älgade iväg till idrotten idag för att ha stafett och vattenbrännboll på simhallen.
Det blev trots allt roligt tillslut! :)
Vi rejsade tillbaka och käkade lite mat och drog sen till biblioteket för att checka in alla böcker.
Girlsen hade sjukt många tips på böcker som de läst så jag lånade två stycken.

Sedan så promenerade jag, Sara och Linn in till stan när vi slutat.
Det var fett kallt, men man får ju härda-,
och nu så sitter jag här, finally.

Paps ropar att det är dinnertime, så efter det ska jag krypa upp i sängen med en knäckis, some coffee och boken :)


UPDATE
Det värker i mina ben och jag har ont i huvudet.
Tror nog att jag ska ligga i min säng och lyssna på underbaraste Jonh Legend.

image3


"man behöver inte veta vart man ska,
man behöver bara veta att man ska komma dit"
- Big Danne

Krams ♥

Kommentarer
Postat av: emmy

nu är du inlagd i favoriter :)
shit, har aldrig tänkt på det men nu när du säger det är verkligen agneta och juniors fru sjuukt lika!

2007-11-28 @ 12:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0