A posse ad esse

Tjipp!

Igår kväll blev det en mysig fika på Station med tjejerna, minus Jessica och Kriss.
Jag lyckades norpa båda kaffe och mer te, då jag endast betalat för en te.
Det var skills det. Vi hade det bara trevligt!

Idag har jag hunnit plugga en del, och det känns som att jag börjar ha lite koll inför provet imorgon.
Det känns skönt.
Jag orkar inte skriva så mycket idag, dels för att det inte händer något och dels för att jag inte orkar.

Ikväll ska jag och mamma käka middag hos farmor och farfar. Det var ett tag sedan känns det som.
Jag ska charma mamma om att få köra. Det tycker nog hon bara är skönt.

Nej, jag kanske ska ta och plugga lite mer nu, med en kopp kaffe först.
Lyssnar på Snook samtidigt, glasklart. Vad annars, just love!

Snook

Pusshej

Kommentarer
Postat av: emily

mm, visst var hon dum? :)

2008-04-06 @ 12:55:51
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0