Alla kallar mig för discotjej

Hej!

Dagen har bara varit glassig eller halvt i alla fall. Imorse så lyste solen en stund och jag blev glad.
Jag tänkte att "nu är våren här, äntligen!" men sedan så försvann solen och det blev molnigt.
Jag körde med mamma in till stan där hon skulle fixa till sina glasögon och sedan åkte vi vidare till Zoocenter på Teg.
Där blev det lite problems när jag skulle köra, men det är inte lätt när alla andra kör som crazy fast dom ser att min bil har en grön skylt där det står Övningskör. Jag är inte så duktig och då kan man ta det lugnt.

Åkte hem, jag pluggade en del avsp. som vi har prov i på måndag.
Lyssnade på skön musik medan, Lykke Li.
Kom på en superbra idé och for ut och sprang en sväng, duschade och testade en ny brun-utan-sol som mamma hade köpt för 15kr från Lumene.
Den var så billig för att den gick ut i maj så jag måste nog passa på att använda upp den innan dess.

Nu håller jag på och lagar mat och det blir lax i ugn med potatis och enormt god sås.
Jag har ingen aning om vad som händer ikväll, som typ alltid. Men det blir nog alltid någonting tillslut.

Jag kan bjuda på ännu ett klipp med den kära Benjamin så länge. Jag får enkelt inte nog.
Det är kanonkul och tummen upp, all the time :)



Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0