Äntligen helg, aldrig känts skönare

Hej!

Helvetes skola som har så mycket plugg. Jag är så stressad och bara nere.
Imorse hade jag trafikantprov på vägmärken och det gick väl helt okej. Några frågor var svåra men annars så.
Efter det hade vi kat och jag trodde att vi få skulle få lyssna på några tal men nej. Vi fick gå ut då dom bara ville tala inför en liten grupp.
Jag och Malin får då aldrig lyssna på några tal.

Sedan hade vi lunch och efter det matte. Sedan var det dags för gruppträningen då jag skulle köra mitt pass.
Jag klarade det utan att få blackout men that's it. Jag är så missnöjd med mig själv att det inte gick så bra.
Fan för gruppträning, jag vet att jag kunde ha gjort bättre. Blev jätteledsen och fällde några tårar. Varför vet jag inte men det var nog all spänning som släppte. Hela det här har legat som en tyngd över mig.

Sedan var det naturprov direkt efter. Det gick i alla fall bra tror jag.
Jag svarade på alla frågor!

Jag är hursomhelst stolt över mig själv att jag ens klarade den här dagen, oavsett hur det gick med gruppträningen.

Nu är det helg och jag ska bara vara. Inte stressa, ingen skola.
SKÖNT!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att du var duktig :)

2008-04-25 @ 18:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0