April Fools Day

Pling!

Idag blir det två inlägg, hör och häpna. Det har aldrig hänt och kommer nog inte att hända igen. Det räcker faktiskt med ett, sammanfattat per dag. Anledningen till denna plötsliga förändring är att blogg.se inte har fungerat som den borde. Men nu är allt frid och fröjd igen.

Jag dedikerar detta inlägg till Picis som är hemma igen efter en visit i London. Hoppas att du har haft det guld. Måste få träffa dig snart. Sedan så vill jag även säga "Hej!" till Pinni som har opererats idag. Det gick nog finemang.
Du har fått ett sms så var inte ledsen!

Jag har idag haft en rätt så slapp dag med några lektioner, analysering av ett skyltfönster, dåliga? aprilskämt och en skjuts hem av Ems som kände sig snäll och dessutom behövde övningsköra lite. Tack för det!

« Måste även berätta att jag lurade Sara big time idag. Hon fick nog en seriös hjärtklappning där ett tag.
Pallar inte förklara. De som vet dom vet...

Nu ska jag läsa engelskaboken och käka middag. Måste även kirra coffee, need it.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: sara

det va inte ens roligt sandra :P

2008-04-01 @ 19:07:36
Postat av: Linn

Tack så mycket för smset ditt, det värmde :) puss på dig

2008-04-01 @ 21:20:23
Postat av: erica

hihi ett inlägg bara för mig :D

2008-04-02 @ 12:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0