Dance dance dance

Plingeling!

Jag sitter på skolan och åkte med bussen som gick 08.30 när jag börjar 09.40.
Det är ganska tråkigt fast jag har hunnit måla naglarna och sitter i biblioteket med Linn och Sara som pluggar italienska. Dom är väldigt duktiga.

Idag slutar jag 16.00 så snälla tänk på mig idag.

UPDATE
Thank god, vår kära Roland kom inte till småf. idag.
Vilket egentligen inte är konstigt med tanke på hur virrig han är.
Jag missade hursomhelst bussen men kunde promenera in till stan och åka hem med mamma, eller rättare sagt köra hem.
Och sedan var vi tvungen att åka in igen för att hämta Peter.
Mer körning åt mig, swoooosh!

Ikväll måste jag verkligen sätta igång med mitt pass och fixa i ordning med musik och nedbrytning.
Imorgon är det temadag så det känns skönt med avbrott från vanlig skola.

"Se, mitt stora problem är att mina problem är så pass små att dom knappt räknas som problem."
Puss

Kommentarer
Postat av: emily

men jag är bara så sur på att jag inte kan fixa headern, bakgrundsfärgen, texten osv osv hur lätt som helst. skulle behöva ett blogg.se för dummiesar ;)

2008-04-09 @ 18:16:31
URL: http://emilys.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0