Det är väl skillnad på mitt och ditt?

Hej!

Dagen började hur bra som helst med massage på avsp. Efter det hade vi matteprov, paniken då jag inte hade någon miniräknare.
Jag fick låna en av Sara och provet kändes i alla fall helt okej.
Sedan så hade vi historia och efter lektionen så går vi alla till skåpen.

Jag märker att jag inte har något lås på skåpet och tror att jag har glömt att låsa. Istället visar det sig att någon har knipsat upp mitt lås och tagit MIN mobil, MIN iPod, MITT busskort och MINA pengar.
Dom tog inte hela plånboken utan bara mina 200kr. Då kunde dom lika gärna inte ha tagit något alls.

Hela grejen är helt förjävlig. Jag lämnar aldrig mina värdesaker i skåpet utom den här dagen. Varför kunde jag inte ha tagit med mig mina saker.

Jag och Jennie har skåp bredvid varandra och båda skåpen var uppknipsade. Vi fick göra en polisanmälan, fixa nytt busskort med mera.

Jag hade lås på skåpet för att försöka förhindra sådant, men Östra Gym. är en jävla tattarskola som är helt fuckad. Det är inte första gången som skåp i vår korridor har blivit uppknipsade, så varför inte göra något åt det?

Det är helt sjukt, vad har jag gjort för att förtjäna detta. INGENTING!
Skolan står inte för någonting, inte ens ett nytt lås kan dom fixa.
Jag kommer inte få ut så mycket på försäkringen och en Nano som jag har finns inte att köpa längre, bara de nya.
Alla min kontakter, sms, bilder, musik med mera på mobilen är forever gone och kommer aldrig tillbaka.

Allting känns bara jobbigt och jag vet inte hur fan det här ska gå.
Jag orkar seriöst inte.
Det som är mitt ska också vara mitt och ingen annan ska kunna komma och ta det ifrån mig.
Jag skulle aldrig ta något som är någons annan, men såklart att det finns sådana.

Fan för de människorna.

Over and out,
the one without.

Kommentarer
Postat av: Linn

först vill jag bara påpeka att jag tror det var min miniräknare höhö ;)
men till det andra, jag tycker jävligt synd om dig, fan vad surt!!jävla östra!!

2008-04-15 @ 19:43:57
Postat av: J

jävla östra, HATA SKOLAN!!! fyfan, jagär så jälvaförbannad.
jag får inte ut något på försäkringen, självrisken ligge rpå 1000 kr får 300 av allt ;/ det är typ ingenting.
jag ska fan aldrig mer lämna sakerna i skåpet längre, dom jävlarna kan fan ta böckerna om dom vill ha något!!
så less man känner sig nu,

2008-04-15 @ 20:08:45
URL: http://jennniiek.blogg.se
Postat av: emily

Blir så jävla arg för eran skull!! Att inte folk kan hålla sina smutsiga fingrar borta gör mig så ledsen!

2008-04-16 @ 08:12:23
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0