Det här kan vara en väldigt lycklig dag

Hejsan!

Vädret är bara helt underbart idag, hela dagen.
Redan imorse så var det varmt ute och solbrillorna åkte med i väskan.

Annars så ringde Malin igårkväll vid 21.30 med en förhoppningsvis underbar nyhet.
Men ingenting är bekräftat än, så jag kan inte hoppas för mycket.
Jag hoppas verkligen att jag får veta imorgon under dagen.

Men tillbaks till vädret. Jag har suttit ute på altanen på en skrana och läst en bok, "Räcker det om jag älskar dig?". Den är hittills bra, och jag hoppas att den bara blir bättre. Solen gör allting lite lättare och sprider glädje.

Åh jag vill gå ut på promenad men jag är trött. Det får bli ikväll istället.
Imorgon har jag sovmorgon till 11.20, wonderful.

Jag kan bara hoppas hoppas hoppas.
Pussar

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller tummarna för dig :)

2008-04-17 @ 17:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0