Everything goes down, down

Hej!

Dagen har varit allmänt jobbig med alltihop. Jag fattar ingenting.
Jag kunde inte somna igårkväll och var tvungen att låna mammas mobil som väckarklocka.
Imorse fick jag låna en gammal armbandsklocka så att jag i alla fall skulle veta vad klockan var.

Jag klandrar mig själv för att jag lämnade sakerna i skåpet igår, nu när jag har varit på stan och insett att jag varken kan köpa en likadan mobil eller likadan iPod.
Ingen av dom finns kvar i sortiment.

Jag tycker inte om den nya Nanon som finns för att den är så liten och annorlunda. Den andra var perfekt storlek.
Och vi ska inte snacka om mobilen. Det var min älskling!

Nu är allt bara så jävla dåligt och jag börjar gråta för ingenting. Jag kan storgrina för att ha tappat en tjugolapp så nu är allting hur jävligt som helst.
Jag ser knappt vad jag skriver, på grund av tårar. Och det låter fucked up. Det är ju trots allt "bara" materiella saker men det var så mycket mer än så.
Helvete med allting.

Ingen verkar förstå att det kan vara så jävligt. Bara att köpa nytt liksom. Det är inte så jävla enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0