Falling in love again, this time it's with you

Plingeling-ling

Jupps, nyss hemkommen efter en evighetslång måndag i skolan.
Hade en massa omärkvärda lektioner och nu ska jag plugga jävel.

Jag måste ta och strukturera upp veckan på ett bra och planerat sätt så att allting klaffar.
Jag vill bara att veckan ska ta slut så att det blir helg och en vecka närmare sommarlov.

Det borde absolut vara förbjudet av lärare att lägga in så mycket på samma gång.
Varför? *kind of Shan style*

UPDATE
Mamma fick tag i killen på Polisen idag, eller inte den rätta killen men ändå.
Dom har konstaterat att MIN iPod låg i påsen och även en mobil, samma modell som min.
Troligtvis är det min också. Jag är i alla fall helt säker på det.
Men SIM-kortet var urtaget och bortkastat så jag har inga kontakter kvar hursomhelst.
Jag hoppas att bilder/sms är kvar, typ på minneskortet om dom nu inte slängt det också.
Varför slänga bort SIM-kortet om dom ändå inte kan använda telefonen?

Hursomhelst, GLÄDJE. Jag är så glad, fast jag inte riktigt tror på det än.
Det gör jag först när jag har mina grejer i händerna. Då blir det sanning.

Jag fick hem ett brev idag.
Polisen har bestämt sig för att lägga ned förundersökningen. Men dom skrev ingenting om att dom hade mina grejer.
Så om jag inte hade insideinformation så skulle jag ju ingenting vetat.
Varför är polisen så oansvariga? Dom bryr sig ärligt inte överhuvudtaget.

Anywho, jag har varit på Body Attack och det var jobbigt men skönt. Hann med bussen hem, käkade middag och nu ska jag fortsätta med mitt gruppträningspass. Ska köra det för hela klassen på fredag och jag har inte gjort klart alla blocken än. Jag känner PANIK.

Veckan:
Måndag; Body Attack, plugga
Tisdag; Plugga
Onsdag; Plugga
Torsdag; KAT-högtidstal
Fredag; Vägmärkesprov
               Uppvisning av aerobics
               Naturprov

Tuff vecka, men jag taggar helg redan nu. Vill att denna vecka ska vara över.
Tänk lite på mig!

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, kan vi snälla strejka?? Ofta att metoden "gör alla elever så förbannade som möjligt innan sommarlovet" funkar för att vi ska lära oss bättre..

2008-04-21 @ 16:57:08
Postat av: J

jag fick också brev från polisen idag, undra när vi får igen våra grejer,

2008-04-21 @ 20:04:09
URL: http://jennniiek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0