"För dom räknar ju min röst när det blir valomgång"

Ladies and gentlemen!

Nu är det helg. Efter en hel skolvecka så är det helg. Men det har faktiskt gått ganska snabbt så det är helt lugnt.
Imorse hade jag sovmorgon till 09.30 då vi hade trafikant. Switchade grupp och i den här temporära gruppen så fanns det en tjej som var sjukaste jobbig. Hon frågade irrelevanta saker som inte hade något med det vi snackade om och när hon väl frågade så hörde man ändå inte vad hon frågade.
Sådant där kan jag bli väldigt irriterad på.

Efter det hade vi en tidig lunch, till och med innan lunchen öppnade.
Det var potatisgratäng med kyckling och sallad. Smakade väl sådär.
Efter det promenerade vi till idrotten där vi skulle ha gruppträning och de flesta skulle filma. Jag totalvägrade då jag inte alls var förberedd eller hade musiken med mig och som tur var så behövde jag inte det. Körde i alla fall igenom passet med Malin och Idah och fick även köra lite core och styrketräning.
Skönt skönt att träna litegrann sådär.

Efter det hade vi bara matte kvar där vi håller på med sannolikhetslära. Det är krångligt och inte alls så logiskt som det borde vara.
Tur att vi hade kandidater som förklarade bra.

Just nu är stämningen inte så bra i skolan och det är väl inte så kul alla gånger. Jag ska inte vara den som är den som berättar vidare men jag var bara tvungen att skriva ner det.
Stod kvar en stund och pratade med Idah, Malin, Elin, Terese och Sofie innan min buss skulle gå.

Det är så härligt att solen lyser.
Man märker att alla blir gladare då det är solsken. Ingen kan vara sur då.
Det är helt omöjligt.

Sedan så till en annan nyhet. Idag så har den nya kollektionen för Lagom premiär. I alla fall på hemsidan.
Det är Adams-Ray som har ett finger med i spelet och han är verkligen en grym designer. Verkligen extraordinär, magnifik. Och Nette är inte sämre hon heller.
Jag är taggad som få att se den nya kollektionen, hursomhaver.

image73

Ikväll så har jag absolut inga planer alls, vad jag vet i alla fall.
Snart så börjar Din Gata i P3 och Ehsan måste vara den skönaste personen. Det går inte att förklara. Dom där har alltid så intressanta saker att diskutera.
Tror att det idag skulle handla om du anser att graffiti är konst eller klotter?
Jag håller helt på att det är underbar konst.
Tänk att bara kunna ta en ful, tråkig vägg och göra den lite mer färgglad.
Tune in P3 95.8 kl 16.03.

Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: emily

det är verkligen inte kul i klassen, tror att vi alla får skärpa oss och bara vara glada from now on :)

2008-04-05 @ 14:41:45
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0