"Gå och barra då"

Shoo bree!

Imorse snoozade jag alldeles för länge och insåg att jag inte skulle hinna med bussen.
Jag ringde bästaste mormor som kunde skjutsa in mig till skolan.
Där hade vi trafikant där vi fick lära oss att bälte är viktigt medmera. Kursen är faktiskt jätterolig.
Jag känner att det är något som jag verkligen har använding för framöver.
Efter det hämtade vi fika och hade sedan gruppträning.
När vi gick från gruppträning in till skolan så går vi mot ett par killar som sitter med en dator i knäet och sladden kopplad till uttaget på andra sidan väggen. Jag ser sladden och kliver över den medan Malin är helt insnöad i en bild på sin brorson på mobilen så hon snubblar rakt in i sladden så att den dras ur uttaget.
Jag skrattade som bara den. Det var längesedan sist faktiskt.

Sedan bar det av till lunch och sist engelska då vi skrev en analys av boken som vi läst.
På lunchen snackade vi minnen och hur stupid man egentligen var back in the days. Idah och Elin berättade att dom packade en matväska och gick ut i skogen för att gå vilse. När dom efter ett tag inte lyckades gå vilse så var dom tvungna att gå hem igen, besvikna. That's very odd!
Elin gick i sömnen en natt och gick ner i köket och smörjde in sig med smör som hon trodde var hudlotion.
Sedan gick hon upp och la sig i sin systers säng då hon trodde att det var hennes egen.
Dom hade många roliga historier att berätta.

Hann med bussen hem och har hunnit gosa med Sheila och titta på klipp från Morgonsoffan.
Benjamin är sjukaste. "Det viktigaste är att man vågar ge allt... och att man har hjälm."

Mamma kom hem vid sju, vi käkade och åkte sedan till Stadium på Ersboda för att byta några jackor.
Jag övningskörde och det gick helt okej. Det blir bara bättre och bättre, som tur är.
Hann en sväng på H&M och OBS! också då vi handlade lite mer mat.
Killen i kassan såg ut som en yngre Björn Gustafsson fast med rakt hår.
Riktigt gullig actually!

Nu ska jag käka lite chokladglass med marshmallows och banan och säkerligen se på Scrubs.

Ett härligt klipp med den älskade(?) Benjamin när han testar åka skateboard på bland annat kullersten som han verkar tycka är en superbra idé!



"Skateboard får fyra av fem toasters. Kanonkul!"
Puss

Kommentarer
Postat av: Petra

Vill du höra "världens roligaste skämt" så kan du titta in på min blogg. :)

2008-05-02 @ 13:14:27
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0