I tried to be chill but you're so hot that I melted

God morgon Sverige!

Jag har hunnit käka lite ananas, två mackor och druckit te. Jag har bytt om till träningskläder och ska snart åka för att träna.

Rock Away spelas på radion just nu. Jag blir alltid lika glad när en låt jag tycker om, kommer helt oväntat på radion.
Fast det är ännu härligare om det är en låt som är äldre, dvs. som inte har chans att spelas lika ofta.
Då är livet underbart. Allvarligt så kan det förbättra dagen, helt otroligt.

Det här verkar kunna bli en bra dag. Livet är bra!

Ringde Kriss och försökte få med henne på Träna, fast jag visste att det hade varit utgång igår.
Hon låg och sov, och ville inte med. Det kan jag ändå förstå.

Igår kväll blev ett enmansmaraton med Scrubs. Jag hann riktigt långt med mitt tittande. Nu är jag inne på tredje säsongen.
Jag har sett många avsnitt förut men jag vill nu följa hela säsongen i en rad.

UPDATE
Träningen gick finemang och det var great. Jag har även gjort lite matematik, som är übersvårt. Jag behöver hjälp.
Nu ska jag snart åka iväg till faster för att käka middag och sedan blir det kollektivtrafik till Jessica

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, det blev en hård kväll för vissa igår ;)

2008-04-12 @ 16:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0