I'm a new soul

God kväll alla resenärer!

Måndag igen, denna eviga måndag. Men dagen har bara varit bra. Det har faktiskt inte hänt så mycket alls.

Jag fick tilbaka asvp.provet och har gjort ett uppföljingsprogram, ett minikontrakt med mid själv.
Jag har två mål, att sluta skjuta upp saker och gå ut på promenad med Sheila 3 gånger i veckan.
Som belöning ska jag få göra det som jag tycker om, och om jag gör saker i tid så ska jag få se på Scrubs.
Så här kommer ingenting i fortsättningen att skjutas upp.

Jag har hittills jobbat i matten som bara den, och det har väl gått sisådär.
Inte alldeles dåligt iallafall.
Sedan så ska jag börja med svenskan och förhoppningsvis kat också.
När det är klart ska jag få måla naglarna.
Jag har blivit besatt av nagellack, jag kan inte gå mer än en dag utan det.

Sedan så hörde jag på radion imorse att dom hade hittat 10-åriga Englas kropp. Och häktat mannen som är misstänkt för det. Alltihop känns bara så hemskt!
Jag fick ett sms av Suuz för ett tag sedan där det stod att alla skulle tända ett ljus ikväll kl. 21.00 för att hedra Engla.
Och det tänker jag definitivt göra, du med?

Annars så hölls det tal idag på kat och jag är absolut inte redo att köra mitt tal på torsdag som det ser ut.
Men om jag skriver allt imorgon och övar in det imorgon och på onsdag så kanske jag klarar det.
Vi får helt enkelt se om den saken.

Till något helt annat så kommer vi att ha massage på avsp. imorgon bitti.
Jag är jättetaggad!

Nu ska jag fortsätta med matten och svenskan och allt annat.
Kanske kan unna mig en kopp kaffe samtidigt. To make life a little bit easier.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0