It all started with a crash, a big one

Hallå!

Jag måste få inleda med att säga att det är helg. Det är faktiskt helg nu!

Imorse så skulle Tobias få starta bilen för att få lite värme innan vi skulle åka iväg. Han går ut, startar bilen och rätt som det är så hör jag en kr-krasch och ser bara bakdelen av bilen genom fönstret.
Jag kan ju tillägga att man inte ska kunna se den, för det tar stopp av en vägg framåt.
Då har killen alltså på något sätt fått bilen att köra framåt in i väggen. Som har bångnat av trycket och pappas cykel med som var alldeles vinn och sned. Bilen lyckades också få en liten buckla därframme.
Troligtvis så åkte bilen framåt då han startade den medan ettans växel var i. Det måste ha blivit et motorstopp.

Nu blir det absolut inget mer bilkörning för brorsan, kanske som tur är?

Annars så har dagen varit helt okej. Hade två lektioner på morgonen, lunch och sedan gruppträning.
Jag fick leda mina fem minuter och det gick finemang.
Det var till och med riktigt roligt.
Vi körde igenom Malins och Idahs pass också. Härligt for sure.

Nu är jag i alla fall hemma och middagen väntar på mig. Mamma köpte biffwok åt mig då jag är ensam hemma ikväll. De andra är på middag hos några kompisar.

Och det är faktiskt skönt att vara ensam hemma. Jag tror att det blir Scrubs ikväll och kanske lägger jag mig tidigt på grund av huvudvärk. Det får bli som det blir.

"Det här är inte slutet. Det är inte ens början på slutet, men det kanske är slutet på början."
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0