Jag gjorde en lyckospark i luften

Hey hey hey!

Jag har äntligen fått flow, som Evelina så trevligt uttryckte det.
Imorse hade vi kat och jag höll mitt tal om mamma.
Det gick jättebra och jag är verkligen helnöjd. Dom andra talade också bra.
Jag gjorde en lyckospark i luften i korridoren efteråt.

Sedan hade vi trafikant där vi såg film. Efter det hade vi gruppträning.
Jag övade mitt pass med Malin, Sofie och Terese och det gick helt okej.
Har även tränat lite mer nu ikväll.

Polisen ringde då och sa att jag och Jennie kunde komma och hämta våra saker på Polisstationen efter skolan.
Vi åkte buss dit och fick äntligen ut våra grejer. Hela och absolut inte trasiga.
Jag gjorde en lyckospark i luften i polishuset efteråt.

Åkte hem med bussen, där Sara satt. Visade mina grejer och var allmänt gladast i världen.
Kom hem, satte in det nya SIM-kortet och märker att alla bilder, sms och till och med kontakter är kvar i mobilen.
LYCKA!
Jag gjorde en lyckospark i luften i köket efteråt.

Har under kvällen hunnit plugga en hel del natur inför provet imorgon. Jag tänker positivt.
Ringde hit Emma, Sara och Kriss som jag fick testa aerobicspasset på och det gick finemang.
Det bara klaffade.
Jag gjorde en lyckospark i luften på altanen efteråt.

Man kan säga att jag har haft flyt idag och jag taggar att morgondagen ska ta slut och helgen börja.
Klarar jag fredagen så klarar jag nog allt.

Tänk på att det fortfarande inte går att ringa eller skicka sms till min mobil då jag har spärrat hela mobilen.
Det kommer förhoppningsvis vara som vanligt imorgon eller i övermorgon.

Nu ska jag köra igenom passet en gång till och kolla vägmärkena.
Sen är det sängen och kanske Scrubs.

Tänker du bara positivt så går det mesta din väg,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0